Friday 1 April 2011

LRT incident





  dalam hati : boring sangat-sangat + ngantok sangat-sangat = nak tido . . zzzzzz


dalam perjalanan balik rumah aku dengan LRT terasa sangat-sangat boring . sebelom nieh aku balik orang ramai dalam LRT leh menjamu mata , tapi hari nieh adalah penghulu segala hari , maka aku kenalah berpuasa . agagaga terasa nak tepok dahi aku x ? hikhik lagipun dalam LRT orang xramai macam hari-hari biase . so xda la rase terhimpit-himpit . macam biase laluan dari tempat keje aku teros ke LRT station dekat ngan rumah aku . 1/2 hour jugak la . aku lebih suke berdiri dari duduk . if duduk kang nampak nenek ke , akak mengandung ke, orang sakit ke, aku takot kejadian yang lepas terjadi lagi . hurmmm nak tau kejadian ape ? meh aku nak story kat korang nieh .

macam hari-hari biase aku akan naek LRT dari tempat keje sampai lah ke tempat tinggal aku . time tuu aku tengah duduk . sampai je dekat LRT KLCC, ade akak mengandung tuu masuk , aku bangun la nak kaci tempat duduk pada die, alih-alih ade akak yang sihat walafiat walepat liat nie teros duduk dengan lajunye . belom sempat nak berkata-kata . aku dengan akak mengandung tuu pandang die, die nak bangun kunonnye nak kaci akak tuu duduk la, tapi akak mengandung cakap "xpe2 . . " dengan xada rasa bersalah dalam diri die, die duduk semula, kejap je aku pandang die semula . . lorhhhhh dah tido . aduhaiii akak nieh .

moral dari cini yang aku dapat titip sedikit, andai kata ade orang lagi memerlukan dari kite, ape salahnye kite berkorban . mungkin hari nieh hari diorang dapat tempat duduk dari kite . tapi kite xtau akan datang orang yang same akan membalas kepada kite or saudara-mara kite . right?!!

p/s : tangan memberi adalah lebih baik dari tangan yang menerima . .


No comments: