Sunday 3 April 2011

bau longkang !!!


selamat tengah hari sume . . tengah hari ke petang dah nieh ? aiyaaaa . . ucapan selamat nieh bukan bermakna aku baru bangun tido , bukan bermakna aku baru bekpes , and bukan jugak bermakna aku pemalas agagaga saje entry hari nak cerite pasai malam tadi planning nak ke Danau dengan dak-dak nieh sume . aku punyalah tunggu diorang dari kul12 sampai kul2 sampai tertido-tido la . letih sangat diorang lambat datang . hahaha bukan letih yang aku nak cerite , tapi naluri untuk aku tido tuu terlalu kuat . ekekeke entah diorang datang ke x aku xsure la plak . yang aku tau sedar-sedar dah kul8 pagi . aiyaaaa . . !! ayam dah berkokok sampai tekak dah koyak , punyalah aku xbangun . kat kl ada plak ayam kannn?hahahhah

pagi-pagi nieh aku dah bekpes dengan megi . kunonnye xda makanan dalam rumah . sebenarnye aku xnak gtau korang yang aku malas nak g beli makanan . hikhik punyelah sedap megi tuu aku makan sampai licin mangkuk tuu . sampai ke dasar mangkuk la . menandakan aku telah berada d tahap kelaparan yang amat sangat . megi yang tersedap tuu adalah megi berperisa tomyam . ahhahaha

okay aku nak cakap kat korang-korang la . if korang nak dengar . lau xnak dengar sila lah tutup telinga anda tapi mata tetap kene tatap ape aku dah tulis nieh tau ? sebenarnye bile aku salu makan megi . means pagi petang tengah hari malam aku makan megi every time aku terasa semacam je tekak aku . bukan bererti mulut aku berbusuk hari-hari gosok k? some time terase semacam bau longkang . padahal bile aku hembus kat tapak tangan xda la bau busuk sangat bau tempoyak jep . ekekeke ok .. tipu korang jep . aku xmakan tuu sume , petai lagi la xmakan , name je orang kampung seyes . aku terase like longkang dalam tekak aku nieh . lau korang xnak caye , try korang amalkan dalam seminggu or 3hari makan megi tanpa ok di ingatkan lagi sekali TANPA di capslock tanpa makan nasi . okay ? if korang xda ape-ape rase maybe aku ade masalah dengan tekak aku la nieh . so ape lagi , nak g anta workshop jap tekak nieh .

okay daaa . .

p/s : if terasa nak wat sila lah . tapi lau korang ase xnak , tolonglah percaye cakap aku ^_^

No comments: